Înfiinţarea Şcolii „Junior” a urmărit acoperirea unor nevoi determinate de:
- necesitatea adoptării standardelor europene în ceea ce priveşte facilităţile şi calitatea serviciilor acordate de către Universitate angajaţilor proprii şi studenţilor, în vederea îmbunătăţirii candiţiilor de învăţare/muncă în care îşi desfăşoară activitatea. În toate ţările Uniunii Europene, există grădiniţe şi şcoli proprii pentru copiii cadrelor didactice şi ai studenţilor din universităţi.
- facilitarea accesului la şcoală pentru copiii propriilor angajaţi şi studenţi.
sincronizarea programului părinţilor cu al copiilor, pentru a uşura eforturile acestora în creşterea şi educaţia copiilor. - reducerea distanţelor între locul de muncă al părinţilor şi locul în care învaţă şi sunt îngrijiţi copiii.
Prin activităţile desfăşurate cu elevii în cadrul Şcolii ,,Junior” se urmăreşte:
- dezvoltarea unor trăsături morale de voinţă şi caracter;
- formarea capacităţii de învăţare şi inovare prin stimularea creativităţii individuale a copiilor, prin jocuri, dans, muzică, deprinderea lucrului cu calculatorul, învăţarea unei limbi străine, activităţi sportive, etc;
- obţinerea maximului de eficienţă în învăţare a fiecărui copil respectând particularităţile psihice individuale, prin utilizarea optimă a timpului de învăţare, a metodologiei, a mijloacelor de învăţare;
- stimularea copiilor in a folosi informaţiile, priceperile şi deprinderile acumulate în diferite situaţii şi de a alege;
Resurse
- o şcoală nouă, dotată la standarde occidentale
- personal profesionist
- pregătirea temelor şi a lecţiilor pentru a doua zi
- cluburi de karate, şah, dans, aerobic, limbi străine, muzică
- masă zilnică
- lecţii interactive în muzeele şi Grădina Botanică a Universităţii